2009年6月1日 星期一

令人安慰, 香港還有又良善又忠心的基督徒!

蘋果日報 6月1日: "原本個活動純粹係宗教活動,點知當李少光同林 D9行出中央草地,代表香港政府祈禱時即刻出事。林 D9發表禱文時,看台上面有大約十個基督徒突然企起身,分別將兩張悼念六四嘅橫額揚出嚟,吸引晒全場目光,一如平時,已經冇人聽到 D9講緊乜嘢。
睇真一啲,原來又係煲呔惹嘅禍,班請願人士自稱「曾蔭權不代表我基督徒聯盟」,佢哋要求係為六四死難者同天安門母親禱告,順便為 2012雙普選祝福。呢班自發走埋一齊嘅基督徒仲希望,可以改革教會某一撮人嘅偽善擦鞋文化,批評班高官表面誠心為香港祈福,但係喺現實中又罔顧公義,做埋啲混淆視聽、掩飾真相嘅行為。"

看到這段新聞, 實在甚為安慰, 因有基督的真正追隨者肯不畏強權, 肯站出來為基督爭戰.

有人會說這班信徒如此表逹意見不妥, 有人會指責他們不尊重他人, 但這些評論實則上極之不公平, 這些右派基督教領袖持著自己財雄勢大 (當然財富來源也甚為不明), 再加上高官助慶, 每次做騷都有聲有色, 霸佔了傳媒的覆蓋, 令普羅大眾以為基督徒就是這樣的貨色, 難怪在年頭有反右派基督霸權的運動出來.

今次在六四二十週年搞所謂的全民命召會議(之前錯寫了"祈禱會",謹此致歉), 絕非大部份基督徒的意願, 卻不幸給這群神棍騎劫了基督教的聲音, 今次有這班踩場的信徒出現, 讓大眾看到基督徒也有公義, 也有良知, 他們不愧是在為上帝作鹽作光.

以前教會的講道說末世會有假基督, 今日果然應驗, 而且這些假基督正正是今日講壇上大大聲講道, 自命正統的人. 不改革教會的偽善擦鞋文化, 黑暗時代則會降臨在香港.

向這群真正的基督徒致敬!

1 則留言:

  1. 好好好,基督徒有GUTS! 有機會問下呢幾會鬥士係番邊間教會,如果可以搵到香港支持六四教會名單就好啦。照妖鏡一面也! 也讓我唔駛成為"流浪漢!"

    回覆刪除